Pojištění kybernetických rizik
Cyber představuje široké riziko, kterému organizace čelí kvůli své závislosti na informačních technologiích, konektivitě a automatizovaných procesech. K profilu kybernetického rizika organizace přispívá řada faktorů, včetně činnosti zaměstnanců, systémových a programových chyb, bezpečnostních opatření, odvětví, povahy a množství shromážděných dat, politického nebo strategického významu a spoléhání se na technologii.
Nejčastější dotazy
Jaké jsou hlavní důvody pro zvážení pojištění kybernetických rizik?
Odborná pomoc 24 hodin denně a 7 dní v týdnu – reakce na krizové situace v oblasti IT, PR a právního poradenství pro:
- rychlé obnovení dat nebo počítačových programů,
- plnění závazků vůči zákazníkům, splnění jejich očekávání a v konečném důsledku zachování vaší dobré pověsti,
- udržování provozu vašeho podniku.
Co vše je zahrnuto v pojistné náhradě?
- ušlý zisk z důvodu přerušení provozu,
- náklady na obnovu IT systémů,
- náklady z odpovědnostního titulu v souvislosti se ztrátou/únikem dat třetích stran,
- výkupné,
- zákonné sankce (sankce udělené regulátorem, až 4 % konsolidovaného obratu skupiny),
- náklady vynaložené k zastavení útoku (IT specialisté, forenzní, právní a jiné).
Jak vám můžeme pomoci
-
Pochopení a kvantifikování vašich rizik prostřednictvím řešení pro hodnocení, kvantifikaci a testování.
-
Ochrana vaší organizace a jejích kritických aktiv prostřednictvím přenosu rizika a zlepšení zabezpečení.
-
Zotavení se z kybernetických incidentů prostřednictvím našich oddělení řešení škodních událostí a tzv. Incident Reponse.
Proč si sjednat pojištění u nás
Odborná pomoc 24 hodin denně a 7 dní v týdnu – reakce na krizové situace v oblasti IT, PR a právního poradenství pro:
- rychlé obnovení dat nebo počítačových programů,
- plnění závazků vůči zákazníkům, splnění jejich očekávání a v konečném důsledku zachování vaší dobré pověsti,
- udržování provozu vašeho podniku.
Pojistná náhrada vašich nákladů včetně:
- veškerých nákladů souvisejících s asistenčními službami, které jsou vám v případě incidentu ihned k dispozici;
- vašeho ušlého zisku a pokračujících nákladů, které musíte vynakládat bez ohledu na přerušení provozu;
- nákladů na obnovu dat a systémů;
- nákladů na ochranu a vyrovnání pohledávek třetích stran;
- pokut a penále udělených regulátorem (ty ze zákona pojistitelné), např. v souvislosti s GDPR;
- odškodnění újmy způsobené třetím stranám v důsledku kybernetického incidentu;
- náhrady vyplaceného výkupného v případě kybernetického vydírání (ransomware).