Pojištění kybernetických rizik

Cyber představuje široké riziko, kterému organizace čelí kvůli své závislosti na informačních technologiích, konektivitě a automatizovaných procesech. K profilu kybernetického rizika organizace přispívá řada faktorů, včetně činnosti zaměstnanců, systémových a programových chyb, bezpečnostních opatření, odvětví, povahy a množství shromážděných dat, politického nebo strategického významu a spoléhání se na technologii.
Stavební a montážní pojištění (CAR/EAR)

Nejčastější dotazy

Jaké jsou hlavní důvody pro zvážení pojištění kybernetických rizik?
Odborná pomoc 24 hodin denně a 7 dní v týdnu – reakce na krizové situace v oblasti IT, PR a právního poradenství pro:

  • rychlé obnovení dat nebo počítačových programů,
  • plnění závazků vůči zákazníkům, splnění jejich očekávání a v konečném důsledku zachování vaší dobré pověsti,
  • udržování provozu vašeho podniku.
Co vše je zahrnuto v pojistné náhradě?
  • ušlý zisk z důvodu přerušení provozu,
  • náklady na obnovu IT systémů,
  • náklady z odpovědnostního titulu v souvislosti se ztrátou/únikem dat třetích stran,
  • výkupné,
  • zákonné sankce (sankce udělené regulátorem, až 4 % konsolidovaného obratu skupiny),
  • náklady vynaložené k zastavení útoku (IT specialisté, forenzní, právní a jiné).

Jak vám můžeme pomoci

  • Pochopení a kvantifikování vašich rizik prostřednictvím řešení pro hodnocení, kvantifikaci a testování.

  • Ochrana vaší organizace a jejích kritických aktiv prostřednictvím přenosu rizika a zlepšení zabezpečení.

  • Zotavení se z kybernetických incidentů prostřednictvím našich oddělení řešení škodních událostí a tzv. Incident Reponse.

Proč si sjednat pojištění u nás

Odborná pomoc 24 hodin denně a 7 dní v týdnu – reakce na krizové situace v oblasti IT, PR a právního poradenství pro:

  • rychlé obnovení dat nebo počítačových programů,
  • plnění závazků vůči zákazníkům, splnění jejich očekávání a v konečném důsledku zachování vaší dobré pověsti,
  • udržování provozu vašeho podniku.

Pojistná náhrada vašich nákladů včetně:

  • veškerých nákladů souvisejících s asistenčními službami, které jsou vám v případě incidentu ihned k dispozici;
  • vašeho ušlého zisku a pokračujících nákladů, které musíte vynakládat bez ohledu na přerušení provozu;
  • nákladů na obnovu dat a systémů;
  • nákladů na ochranu a vyrovnání pohledávek třetích stran;
  • pokut a penále udělených regulátorem (ty ze zákona pojistitelné), např. v souvislosti s GDPR;
  • odškodnění újmy způsobené třetím stranám v důsledku kybernetického incidentu;
  • náhrady vyplaceného výkupného v případě kybernetického vydírání (ransomware).